Featured Post

Vill ni handla av mig?

Klicka på länken Vill du handla av mig  där finns all info och alster som är till salu.

tisdag 10 januari 2017

Sämst på uppdatering :(

Usch jag är sämst på uppdatering på bloggen, är mycket bättre på facebook och Instagram.

Har varit lite julmarknader i november och december. Lite fullt upp och när allt var klart åkte jag på jordens influensa. Men nu är det nytt år och ny alster ska göras.
Mina planer och lite drömmar för 2017 ser ut så här:


  • Hoppas att jag får en plats på Vasaloppets hantverksmarknad
  • Fler alster till klädkollektionen skall göras
  • Hoppas att det blir en fortsättning på Moraeus med mera så jag får återkomma dit i år igen.
  • En dröm är att ha en modevisning av mina kläder till hösten.
  • Ska väva klart varpen i vävstolen och förhoppningsvis sätta upp en ny (vad det blir vet jag inte än men har typ 100 idéer, nästan.
  • Spinna mer hundhårsgarn och växtfärgat garn
  • Att jag får sälja slut på mina tavlor (så jag slipper konka runt på dem mer ;)
  • En förhoppning att Konst och kulturvandringen återkommer.
  • Att jag finns med på Moramässan, Moraaftonen, Konst vid Siljans strand, Nostalgihelg i Siljansfors, Vindsverkstan, Zorngårdens och Korsnäsgårdens julmarknad......

Det ser ut som jag har fullt upp även i år. 

Lite bilder från året 2016
Skinnkjol i omlottmodell Pris 1995 kr

Ullkjol i klockad omlottmodel Pris 1995 kr

Min ullkappa (Finns för bestsällning)

Zorngårdens julmarknad 2016

Korsnäsgårdens julmarknad 2016

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar